Honda Polska - Samochody  Honda Polska - Motocykle
Twój koszyk jest pusty

Jakość urządzeń HONDA jest wręcz legendarna, a dzięki stałemu rozwojowi innowacyjnych rozwiązań technicznych oraz wyjątkowo rygorystycznemu przestrzeganiu standardów produkcji, marka stale jest uznawana za jedną z najbardziej renomowanych na świecie.

Aries Power Equipment, Generalny Dystrybutor maszyn i urządzeń Honda w Polsce, jest jedną z niewielu firm, które zapewniają klientom indywidualnym maksymalny,  aż pięcioletni okres gwarancji.

Ten wyjątkowo korzystny dla nabywcy detalicznego okres gwarancji dotyczy tych klientów, którzy przestrzegają zapisów umowy gwarancyjnej, w tym m. in. wykonują okresowe przeglądy techniczne w naszej autoryzowanej sieci dilersko-serwisowej i stosują oryginalne materiały eksploatacyjne, jeśli dojdzie do awarii maszyny.


Warunki gwarancji zawarte w Karcie Gwarancyjnej dotyczą urządzeń dystrybuowanych przez Aries Power Equipment Sp. z o.o.

Gwarant: Aries Power Equipment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie,  przy ul. Puławskiej 467 (dalej również jako: Gwarant).

Uprawniony z Gwarancji - _____________________________________________________________

    1. Aries Power Equipment Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zwana dalej Gwarantem, zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie urządzenia, na które została wydana Karta Gwarancyjna, pod warunkiem używania go zgodnie przeznaczeniem, w warunkach eksploatacyjnych określonych w Instrukcji Obsługi urządzenia dołączonej do niego przez Gwaranta.

 

    1. Gwarant odpowiada wyłącznie za wady wynikłe z przyczyny tkwiącej w sprzedanym urządzeniu w dacie jego wydania nabywcy oraz za uszkodzenia tego urządzenia, będące ich następstwem. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za inne wady i uszkodzenia, w szczególności w przypadkach określonych w pkt. 11-14 niniejszych Warunków Gwarancji.

 

    1. Gwarant udziela gwarancji na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na urządzenia: w przypadku Konsumenta na okres 24 (dwudziestu czterech) lub 12 (dwunastu) miesięcy; w przypadku Przedsiębiorcy na okres 12 (dwunastu) miesięcy, licząc od dnia sprzedaży urządzenia (Podstawowy okres gwarancji). Podstawowy okres gwarancji dla Konsumenta uzależniony jest od rodzaju zakupionego urządzenia. Maksymalny okres gwarancji na urządzenia wynosi odpowiednio: w przypadku Konsumenta 60 (sześćdziesiąt) m-cy, w przypadku Przedsiębiorcy 24 (dwadzieścia cztery) miesiące oraz 12 (dwanaście) m-cy na silniki. Odpowiednie okresy gwarancji wskazane są w tabeli. Okres gwarancji każdorazowo ulega wydłużeniu o czas wykonywania nieodpłatnej naprawy w okresie gwarancyjnym (Naprawy gwarancyjnej).

 

    1. W rozumieniu niniejszych warunków za Konsumenta uważa się osobę fizyczną, która nabyła urządzenie w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową. W przypadku wystawienia przez Sprzedawcę faktury VAT za zakupione urządzenie i/lub wpisanie w Kartę Gwarancyjną danych przedsiębiorstwa, domniemywa się, że Uprawniony z Gwarancji będzie wykorzystywał urządzenie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej.

 

    1. W przypadku zakwalifikowania przez Gwaranta urządzenia do Naprawy gwarancyjnej, Gwarant – według swojego wyboru - może nieodpłatnie naprawić urządzenie lub jego części obarczone wadą. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują uprawnienia do zwrotu zapłaconej ceny (ani w całości, ani w jakiejkolwiek części), do wymiany urządzenia na nowe oraz do zapewnienia przez Gwaranta innych usług poza wyraźnie i jednoznacznie określonymi w niniejszych Warunkach Gwarancji. W żadnym wypadku uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonej przez Gwaranta nie obejmują dostarczenia Uprawnionemu z Gwarancji urządzenia nowego wolnego od wad.

 

    1. Zarówno Konsument jak i Przedsiębiorca mają prawo przedłużenia okresu gwarancji na urządzenia wymienione w tabeli do wartości maksymalnej określonej w tabeli, przy czym:

      1. przegląd gwarancyjny musi być wykonany w autoryzowanym Punkcie Serwisowym Gwaranta (Autoryzowanym Punkcie Serwisowym – APS, Autoryzowanym Punkcie Napraw Silników - APNS),
      2. przegląd gwarancyjny musi być wykonany nie rzadziej niż raz na dwanaście miesięcy; a dla urządzeń eksploatowanych sezonowo po sezonie eksploatacyjnym,
      3. uprawniony z gwarancji dostarcza urządzenie do przeglądu na własny koszt,
      4. każdy przegląd musi być poświadczony w Karcie Gwarancyjnej urządzenia,
      5. brak poświadczenia powoduje utratę uprawnień z tytułu przedłużonego okresu gwarancji,
      6. ze względu na niewłaściwy stan techniczny urządzenia Gwarant może odmówić wykonania przeglądu gwarancyjnego.

      Przedłużenie okresu gwarancji potwierdzane jest w Karcie Gwarancyjnej wraz za wskazaniem, na jaki okres został przedłużony okres gwarancji.

 

    1. Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w przypadku, gdy Uprawniony z gwarancji:

      1. nie dokona przed pierwszym użyciem urządzenia, przeglądu przy sprzedaży (określonego w Karcie Gwarancyjnej urządzenia) w punkcie autoryzowanego dilera lub w APS/APNS Gwaranta,
      2. nie będzie dokonywać przeglądów gwarancyjnych urządzenia w APS/APNS, zgodnie z harmonogramem przeglądów znajdującym się w Instrukcji Obsługi urządzenia.
    2. Wykonanie przeglądu gwarancyjnego/przedłużającego okres gwarancji w APS lub APNS Gwaranta nie zwalnia użytkownika z wykonywania okresowych przeglądów określonych w Instrukcji Obsługi urządzenia.

    3. Nie uważa się za naprawę gwarancyjną wymienionych w Instrukcji Obsługi urządzenia zabiegów będących normalną, należytą obsługą eksploatacyjną.

    4. Gwarant nie udziela gwarancji na silniki do maszyn i urządzeń HONDA (ogólnego stosowania), jeżeli urządzenie, w którym ww. silnik został zamontowany nie spełnia norm i warunków niezbędnych dla właściwej pracy silnika określonych przez Producenta silnika.

 

  Konsument
Okres gwarancji w miesiącach
Przedsiąbiorca
Okres gwarancji w miesiącach
Typ urządzenia Maksymalny Podstawowy Maksymalny Podstawowy
Urządzenie z silnikiem spalinowym GX/GXV/GXH/GS/GSV nie wymienione poniżej 60 24 24 12
Urządzenie z silnikiem spalinowym GC/GCV nie wymienione poniżej 60 24 3
Kosiarka elektryczna 60 24 brak
Robot koszący, urządzenia akumulatorowe (z wyłączeniem akumulatora) 24 brak
Rębak do gałęzi 24 12 12
Silnik zaburtowy 60 36 24 12
Ponton składany 24 12
Maszyna budowlana i drogowa 12 12
Inne urządzenia 12 12
Akumulator w urządzeniu 12 6
Akumulator litowo-jonowy 24 lub 3000 cykli ładowania brak
Osprzęt i akcesoria do urządzeń 12 12
Silniki, silniki w urządzeniach HONDA i silniki w urządzeniach innych producentów
GX/GXV 36 (3 w gokartach) 36 (3 w gokartach)
GX25/35, GXH50, GXV50, GXV 57 * 24 12
GS/GSV 24 (3 w gokartach) 12 (3 w gokartach)
GC/GCV * 24 3
GP * 12 ** 3 **

 

    1. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego (niezgodnego z Instrukcją Obsługi Gwaranta) używania, konserwacji i regulacji lub przechowywania i transportowania oraz wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych i innych okoliczności, za które nie odpowiada Gwarant, w tym pogarszanie się estetyki urządzania w wyniku jego używania lub upływu czasu.

 

    1. Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne i części urządzenia, które przy używaniu urządzenia zgodnie z przeznaczeniem, w warunkach określonych w Instrukcji Obsługi Gwaranta mogą ulec zużyciu przed upływem gwarancji, w szczególności lecz niewyłącznie: świece, filtry, noże, ostrza tnące i zgarniające oraz ich zabezpieczenia i osłony, głowice żyłkowe, kołki zabezpieczające i zawleczki, linki i cięgła sterujące/sterowe, cięgna, bezpieczniki urządzeń energetycznych, powłoki lakiernicze elementów osłonowych, elementy gumowe i  gumowo-metalowe, uszczelki.

 

    1. Gwarancją nie są objęte wady i uszkodzenia urządzenia, które mogą być następstwem korzystania z urządzenia, które w chwili powstania wady lub uszkodzenia nie znajdowało się w stanie pełnej sprawności lub posiadało uszkodzenia mechaniczne.

 

    1. Gwarancją nie są objęte wady i uszkodzenia powstałe w związku z niżej wymienionymi działaniami użytkownika urządzenia:

      1. używaniem części zamiennych innych niż oryginalne,
      2. używaniem materiałów eksploatacyjnych innych niż oryginalne i/lub zalecane przez Gwaranta lub Producenta,
      3. przeprowadzeniem modyfikacji nie autoryzowanych przez Gwaranta lub Producenta i napraw dokonywanych przez nieautoryzowane przez Gwaranta warsztaty serwisowe (np. regulacja pracy silnika, modyfikacje wydajności urządzenia, powiększenia i inne).

 

    1. Uprawniony z Gwarancji traci roszczenia wynikające z udzielonej Gwarancji w przypadku nie zgłoszenia wady lub uszkodzenia w terminie 30 dni od daty jego powstania.

 

    1. Uprawniony z gwarancji dostarczy wadliwe urządzenie do dowolnego, autoryzowanego przez Gwaranta punktu serwisowego (APS/APNS) lub wskazanego przez Gwaranta autoryzowanego punktu sprzedaży.

 

    1. W przypadku zakwalifikowania przez Gwaranta urządzenia do Naprawy gwarancyjnej, poniesione przez Uprawnionego z gwarancji zasadne i udokumentowane koszty transportu zostaną zwrócone.

 

    1. Przyjęcie reklamacji następuje przez sporządzenie datowanego protokołu, z wyszczególnieniem zgłoszonych wad i objawów niesprawności, oraz opisem warunków, w jakich urządzenie pracowało, podanych przez Uprawnionego z Gwarancji.

 

    1. Podstawą skorzystania z uprawnień z tytułu gwarancji jest przedłożenie ważnej Karty Gwarancyjnej zawierającej dane Uprawnionego z gwarancji (dane identyfikacyjne przedsiębiorstwa lub dane osobowe), dane urządzenia, w tym nazwę i numer urządzenia, numer silnika, datę sprzedaży oraz pieczęć Dilera lub Sprzedawcy autoryzowanego przez Gwaranta, wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą VAT). Karta Gwarancyjna bez powyższych danych jest nieważna i nie jest dokumentem upoważniającym do wykonania Napraw gwarancyjnych.

 

    1. Gwarant zapewnia, że Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia urządzenia do APS/APNS. W szczególnych (nietypowych i/lub odbiegających od standardów serwisowych) przypadkach 30-dniowy termin naprawy może ulec wydłużeniu o czas konieczny do wykonania naprawy. Gwarant poinformuje Uprawnionego z Gwarancji w terminie 30 dni od dostarczenia urządzenia do APS/APNS o wydłużeniu terminu Naprawy Gwarancyjnej i wskaże nowy termin Naprawy. W takiej sytuacji Strony związane są nowym terminem Naprawy podanym przez Gwaranta.

 

    1. Gwarancja, której udziela Gwarant nie obejmuje odpowiedzialności Gwaranta za szkody na majątku lub osobie, których doznał lub za które jest odpowiedzialny Uprawniony z gwarancji, a będące skutkiem wad towaru stwierdzonych w okresie obowiązywania Gwarancji. W celu uchylenia wątpliwości postanawia się, że uprawnienia gwarancyjne Uprawnionego z Gwarancji nie obejmują w żadnym wypadku uprawnienia do domagania się zwrotu kosztów poniesionych przez Uprawnionego z Gwarancji oraz innych dodatkowych konsekwencji dla Uprawnionego z Gwarancji wynikłych na skutek wady (usterki) urządzenia lub Naprawy Gwarancyjnej, w szczególności Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za straty, które Uprawniony z Gwarancji z tych przyczyn poniósł oraz za korzyści, które mógłby osiągnąć, gdyby mu szkody nie wyrządzono.

 

    1. Prawa i obowiązki stron wynikające z niniejszej gwarancji reguluje wyłącznie treść postanowień ujętych w Warunkach Gwarancji i Karcie Gwarancyjnej. Żadne informacje, czy też dane przedstawione w folderach, katalogach lub innego rodzaju dokumentach marketingowych nie stanowią podstawy do formułowania jakichkolwiek żądań związanych z Gwarancją udzieloną przez Gwaranta.

 

  1. Gwarancja udzielana na podstawie niniejszych Warunków Gwarancji oraz Karty Gwarancyjnej nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, o ile uprawnienia z tytułu rękojmi nie zostały wyłączone w umowie sprzedaży lub w jakiejkolwiek innej umowie dotyczącej urządzenia, zawartej pomiędzy Gwarantem a Kupującym lub pomiędzy Gwarantem a  innym podmiotem, nabywającym urządzenie w celu oddania osobie trzeciej do korzystania na podstawie stosunku prawnego (np. umowy leasingu, najmu, dzierżawy). 



Listę autoryzowanych punktów serwisowych znajdziesz na stronie internetowej: www.ariespower.pl

Szanowny Kliencie!
Pamiętaj, aby sprawdzać aktualne warunki gwarancji na stronie internetowej: www.ariespower.pl

Oryginalna Honda